Zorg voor de zorg

Speciaal voor de helden in de zorg

15% korting voor onze zorghelden

Momenteel werken er honderden zo niet duizenden mensen in de zorg aan de behandeling en bestrijding van het coronavirus. Hierdoor is de druk op alle vlakken in de zorg enorm toegenomen. Om iets terug te doen voor alle toppers in de zorg, ontvangen zorgmedewerkers bij bezorging door Japas Nijkerk met de actiecode ZORG2020 maar liefst 15% korting op hun bezorgbestelling via de Japas App (Foodticket).

Een extra steuntje in de rug

Naast onze zorgkorting, doneren wij voor ieder portie mini loempia’s €1,50 in een speciaal tegoedfonds voor de personeelsvereniging van het Meander in Amersfoort. Om deze actie extra kracht bij te zetten doneert Japas Nijkerk bovenop het tegoed van de bestelde mini loempia’s een extra tegoed van €500,-. Help dus ook onze zorghelden en bestel je loempia’s!

actievoorwaarden

U ontvangt 15% korting op uw bezorgbestelling wanneer u kunt aantonen bij bezorging van uw bestelling dat u in de zorg werkzaam bent. Dit kan bijvoorbeeld d.m.v. uw werkpas, kopie loonstrook, visitekaart of doorverwijzing vanuit de personeelsvereniging. De looptijd van deze actie is afhankelijk van de laatste ontwikkelingen. Momenteel is de einddatum van deze actie door ons gezet op 31 mei 2020. Aan deze actie kunnen geen rechten worden ontleend en Japas behoudt zich het recht de voorwaarden aan te passen.

Klik hier om direct een bestelling te plaatsen

Reserveren

Makkelijk en snel geregeld

Let er bij het maken van uw reservering goed op dat u het juiste aantal personen reserveert. M.b.t. het aantal op te geven personen telt u iedereen mee, dus van baby tot grootvader of -moeder. Dit vanwege het aantal plaatsen dat aan tafel beschikbaar moet zijn. Zo is er voor iedereen een plaatsje aan tafel.

SPECIALE WENSEN?

Zijn er bijzonderheden? Geef dit dan al tijdens het reserveren aan. Bijvoorbeeld of u een kinderwagen of Maxi Cosi meebrengt, gebruik wilt maken van één of meerdere kinderstoelen, rolstoeltoegankelijk wilt dineren of een specifieke voorkeur heeft.

Wij zijn japas

Japas Nijkerk is al een aantal jaren een begrip op de Veluwe. Japas biedt u de mogelijkheid om, zowel met z’n tweeën als met grote gezelschappen, in een sfeervolle ambiance onbeperkt voor een vaste prijs te genieten van de beste Japanse Tapas. Behalve van onze 100(!) gerechtjes, geniet u ook van een uitgebreid dessertbuffet met ambachtelijk ijs, patiserrie & chocoladefonteinen.

Breed assortiment

Japas brengt u, met een breed aanbod aan verse en smaakvolle Japanse sushi en grill- specialiteiten, in hogere sferen. De meeste mensen denken bij sushi als eerste aan rauwe vis. Maar dat is met sushi niet altijd het geval. De oorsprong van Ook voor de vleesliefhebber hebben wij met meer dan 100 gerechtjes voor ieder wat wils. Dit alles vers voor u bereidt!

Eerlijk & puur

Beter kunnen we het niet zeggen. Japas streeft ernaar om de ingrediënten die wij voor onze gerechten gebruiken te halen uit eerlijk en pure producten en dat proeft u! De kracht van onze ingrediënten ligt daarnaast in de authentieke kruiden en specerijen die keer op keer voor een smaaksensatie zorgen. Japas... Meer dan alleen sushi.